Fredagkvällen.

Jag fick sånt sug på att springa igår så jag tog med mig hundarna och drog ut på en runda, sprang 2 varv på den för det gick så fort att springa ett varv. Det tog 40 minuter och under tiden hann jag tappa bort Nike... Inte så bra.
Sprang hem, lämnade Zorba och tog cykeln och Baileyz tillbaka för att leta odågan. Hittade han till slut, vette tusan vart han varit. Men min lilla runda slutade på typ en och en halv timme då iaf så det var ju bra, fick cykla rundan oxå, dock bara ett varv.
Running.


Sen kom Felicia, Ralf, Veronica, Arttu, Fatima och Olle så vi grillade och hade det trevligt hela kvällen. Vi konstaterade att man borde kramas oftare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0