Det här med att plugga...

Jag tycker det är jättekul och gå i skola och gå på föreläsningar, lära mig nya saker och träffa nya vänner men jag suger på att sitta hemma själv och plugga! I morgon har vi tenta och först och främst fattar jag inte vad det är vi kan tänkas få frågor om och sen är det sjukt tråkigt att sitta och kika på en dator (har en massa powerpoints).
Prövade att skriva ut några men herregud vad många papper det blev, det blir ju svindyrt. Jag har iaf 3 böcker att bläddra i och några egna anteckningar.
Men oj vad det var mkt disk, måste diska rent allt! Å hoppsan vad skitigt det var på golvet, fram med dammsugarn och moppen! Och badrummet! Oj vad dammigt och vad mkt tvätt vi hade! Måste tvätta!
Listan kan göras lång på saker man kan sysselsätta sig med ist för att plugga.
Kom på mig själv häromdagen när jag tömde soppåsen OCH började toktorka och städa i skåpet där vi har soppåsen, att Jag läser ju den här kursen för att jag vill lära mig... Så varför är det då så svårt att sätta sig och plugga???
Har nyss varit ute och sprungit och innan dess somnade jag på soffan :S

(Fast kursen heter ju Fysiskt aktivitet och hälsa, och både sömn och motion är ju en stor del där! Right!)

Seriösa bilder på min runningoutfit!

Mina matchande skor, turkos is da shit!

Pretty Lady ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0