Måndagen.

Haft en riktigt bra dag. Började med en lektion 8-12, vilken iof var skitjobbig för jag var sjukt trött eftersom jag pratade med Mona i telefon från typ 24.00-01.30, hehe! (Kände att jag en sväng helt plötsligt ryckte till och vaknade på lektionen, oops.)
Men det var iaf rätt intressant, kul när man känner igen saker och minns från förra utbildningen=) Har ju läst anatomi och fysiologi förut, fast på djur=) 

Efter skolan var jag ner på Åhléns där jag träffade Annapannacheer, det var riktigt roligt att träffa henne=) Det var ju ett tag sen sist eftersom hon flyttat till Sundsvall. Vi hade mkt att prata om och det är skönt att ha nån som verkligen förstår mig och mina bekymmer=)

Sen bar det iväg hemåt, käkade lite middag och så. Drog sen iväg till stan för cheerträning, hade planerat att köra en massa teknik och verkligen hitta bra saker i allt dom gjorde men även hitta saker jag vill att dom tränar mer på. Jag är väldigt nöjd med kvällen, roligt var oxå att alla var med hela tiden och jag tycker dom var positiva hela träningen och bara körde på, kämpade bra.

Nöjd tränare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0