Mys.

Ikväll var jag med mamma till hennes kompis Vivianne för hennes dotter Linda var hemma och hälsade på. Linda var dagbarn hos oss när jag var liten och nu har Linda fått en liten tjej. Eller liten och liten, hon var 1,5år. Hur söt som helst! Jätteglad och gullig=) Det var mysigt att träffa dom, det var så himla längesen och lilla Sigrid hade jag inte ens sett.
Jag och Linda har massa minnen tillsammans, vi har bla annat firat både jul och nyår tillsammans. Och en gång var vi i deras stuga och hoppade från taket ner i snön och jag gjorde illa mig. Minns även att vi åt melon en sommar och tävlade i vem som kunde spotta melonkärnorna längst, haha!
Linda och Sigrid.

Jag, Linda och Sigrid.

Linda till vänster och jag till höger=)


Jag tänkte att jag skulle åka och hälsa på henne och hennes familj snart. Man måste hålla kontakten med dom man tycker om=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0