Pew!

Nu kan jag andas ut. Har inte varit in på internet på evigheter känns det som! Har pluggat på anatomitentan som jag hade i morse. Igår satt jag 7 (!) timmar på skolan, fick lite panik sådär sista dagen och insåg att jag verkligen inte vill göra en omtenta!
Blev ju tokförkyld i tisdags kväll så både onsdag och torsdag natt har jag sovit skitdåligt för jag vakna flera ggr för att jag inte kan andas... Så drygt! Men idag har det faktiskt kännts lite bättre, kan mestadels andas hyfsat genom näsan.
Tentan kändes iaf bra så jag tror jag borde bli godkänd :D

Tänkte inte åka in till stan nåt mer idag men så såg jag på Cissis (som jobbar på Golds och även tävlar bodybuilding) Facebook att hon ska va på torget idag och snacka träning, kost, sälja träningskläder och även visa upp tävlingsformen ( i bikini, brrr) så nu måste jag åka in iaf =)

Cissi på nån tävling. (Ps. Hon är 6-barnsmor!!) Sjukt frän brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0