Vilket flyt!

Haha! Jag har sånt flyt ibland! :D

Pratade ju med skolan igår om att jag ville gå nästa kurs oxå, anatomi och fysiologi. Men det fick jag ju inte eftersom anmälan var stängd. Tjurig som jag är så tänkte jag att jag SKA gå, jag frågar nån annan. (Har varit med allt för många ggr om att få nej, tjata vidare och få som jag vill, gäller bara att prata med rätt människa! Ta aldrig ett första nej!)
Ringde antagningen och det gick så bra så att anmäla sig. Dock var det redan några reserver så jag får veta till veckan om jag får plats, MEN föreläsningarna är öppna för allmänheten så jag kan gå dit och lyssna iaf;)

Sen ringde jag äntligen min gamla skola Jilu/Hint (tänkt göra det sen mitten av sommarn typ) eftersom att jag inte gick kemin och anatomi och fysiologi 2 sist och jag vill gå dom nu. Och kemin var i vår så det var inga problem, A&F skulle han kolla upp om den redan gått för den låg under höstterminen. Han skulle höra av sig nästa vecka.
En halvtimme senare ringer han: "A&F börjar på måndag, du är välkommen".
HAHA jag är bäst! Skam den som ger sig! Och va ute i god tid, vad är det??
Så på måndag drar jag först till Miun och läser A&F på människor sen efter lunch drar jag till Ås och Jilu och läser A&F djur :D
Hell yeah!

Animals.

Humans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0