Halloween.

Idag hade vi halloweentema på träningen :D En del var riktigt seriösa, superkul! Jag hade med min kamera, men hittade den inte, letade som en tok men hittade den inte.... När träningen var slut hittade jag kameran, i min hoodie... Suck. Men Nadja tog lite kort med Sannas tele så jag ska se om jag kan stjäla dom;)
Jag var iaf utklädd till Lara Croft;)
Tog en bild på Micke och Cissi efter träningen.

Hair and makeup;)

Pose! Hahahaha!


Annars har jag mått kasst idag, var tvungen att be Marina ta mina kidz för jag mådde illa. Igår kväll när jag hade lagt mig började magen igen, sved som fasen och jag mådde asilla. Var tvungen att ta med en hink upp för jag trodde jag skulle spy... Tog en liten tablett och lyckades somna till slut. Men när jag vaknade var magen inte glad! Slutade med att jag låg i sängen hela dagen:S
Tror att magkatarren/magsåret, vad det nu är börjat komma tillbaka. Inte så konstigt för senaste dagarna har det varit stressigt och framförallt igår... :S Mkt att tänka på och oroa sig över, inte bra!

Nu måste jag dricka en skvätt te innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Linda O

Du måste ta hand om dig vännen!

Sjukt snygg som Lara Croft dock! :)

2011-10-27 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0