Home sweet home.

Var ute och gick med dogsen och det var tokfint när jag var på väg hemåt igen.
Jag gillar Jämtland♥


Sov till 12 idag, hade ingen lust att kliva upp för när jag vaknade vid 7 hade jag ont i magen, ont i halsen och det var tråkigt väder. När jag väl klev upp var magen bra men inte halsen så dagen har spenderats med en massa te med honung och plugg. Rätt mysigt och välbehövligt, både med plugg och vila, måste ladda upp inför helgens 4dygns övning med kompaniet och Bailarn. Vi har vår SÖF nu torsdag-söndag. Känns som att den här halsonten kommer gynnas av att vi kommer att hålla igång och svettas och frysa om vartannat i som sagt... 4 dygn...

Nu ska jag dricka mera te och kolla på Karatefylla med Andreas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0