Jenzan AB.

Jag har länge funderat på att jag vill starta eget, frågan är bara med VAD!? Skulle kunna tänka mig något med hundar, hästar eller träning. Men jag måste verkligen komma på vad och hur...

Var ikväll på en företagspresentation av Forever. Ett företag som har en hel drös med Aloe Veraprodukter som man då ska sälja. Jag är sjukt skeptisk till alla såna "pyramid"företag men det lät ju såklart väldigt bra allt dom sa. Jag var jobbig och ställde tusen frågor, moahaha!
Men allvarligt talat så ska jag forska lite mer i det där och se om det kan vara nåt att testa på. Men så länge pluggar jag på med min kurs på MIUN och sen ska jag kolla upp vilka kurser jag behöver läsa upp för att få grundläggande behörighet. Jag vill läsa idrottsvetenskapliga programmet nästa höst! OCH göra GMU!

Nu ska jag läsa lite till i mina (Emmas) böcker, för på torsdag är det tenta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh jag ÄLSKAR Forever-produkterna! Jag kan bli din största kund! hahaha

2011-11-01 @ 22:31:40
URL: http://ekwarn.blogg.se/
Postat av: Linda O

Jag har flera kompisar som säljer för Forever... De är inte direkt hyper-positiva till företaget tyvärr. Ring om du vill veta mer ;)

2011-11-01 @ 23:51:33
URL: http://bara-linda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0