Att göra innan jag åker-lista.

Jag och Andreas ska till Turkiet på lördag, tjohoo! Det ska bli så himla roligt, varmt, skönt och mysigt! :D
MEN jag måste göra klart en massa saker innan jag åker för annars kommer jag inte kunna slappna av :S
So, here´s the list....

* Skriva CV och maila iväg till KB
* Söka några jobb jag hittat
* Göra klart allt cheerstuff:
Möte med Marina och lämna dom sista pappren till kommunen, som jag glömde idag...
Göra klart allt med betalningarna och maila ut till alla
Fixa alla papper till juniortränarna och ev nya medlemmar: licenspapper, kontrakt, info
* Gå på infomöte om GMU

* Göra packningslista till mig
* Packningslista till hundarna och hundvakter
* Städa (hatar att komma hem till ett skitigt hem!)
Har säkert glömt nåt....

Min nuvarande facebookstatus:
"Känner mig asglad och speedad! Har tränat världens bästa lag ikväll, jag älskar dom! Dessutom åker jag och min älskade sambo Andreas Eriksson till Turkiet på lördag!!! Wei!
Dessutom (igen) så är jag ledig! I all evighet :D Känns faktiskt (just för tillfället iaf) sååå jäkla skönt att inte ha nåt jobb inbokat så långt ögat kan nå! :D"

Plötsligt när jag läst listan så känner jag mig inte så speedad längre :P

Behöver en rogivande bild från Turkiet;)

Eller 2:


Näe, god natt gott folk! Nu ska jag hoppa in i dushen och sen hoppa i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0