En dag i solen.

Jag, Andreas, Zorba och Baileyz tog en tur till stan. Jag var först och vaccinerade dogsen sen var det sånt kanonväder så vi drog ner till Badhusparken.
Östersund är vackert!
Baileyz älskar att bada!


Lägger upp mer bilder när jag kommer hem, nu ska jag cykla till stan och äta med mamma=)

Bländad Zorba=)

Plask plask.

Sniff sniff;)

Fin stad.

Fin sambo.

Bailarn vill hoppa från bryggan.

Zorba spanar.

Jag och Zorba=)

Familjen - Nike.

Hundarna posar vid en ny fontän.

Baileyz vill visa sitt halsband, han e såå stolt.

Vattenhunden :P

Kommentarer
Postat av: Maria & Grabbarna

Hej!

Vilka härliga bilder! Så somrigt, speciellt passande idag med snålblåsten...

Va roligt att ni kom! Har era protokoll samt ett litet pris åt er här hemma.

Kom förbi o fika o träna någon dag vettja!

2011-09-23 @ 17:55:20
URL: http://www.klingan.cybersite.se
Postat av: Anna

NAAW!! Saknar BailarN :(

2011-09-27 @ 18:46:15
URL: http://annas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0