Första cheerträningen på terminen!

Idag var som sagt min första träning med laget, satt och planerade den under em och det kändes riktigt bra! Det känns tryggt, bra och proffsigt när man har planerat ordentligt, och mkt roligare att åka dit när man är förberedd, sen att det inte alltid går som man tänkt, det får man ta;)
Det blev svettigt och lite flåsigt, härligt! Hade planerat så att vi inte skulle få så mkt lugna stunder och det gick bra ända tills i slutet när vi skulle bygga, det är svårt att se till att alla har fullt upp när man själv ska vara med att bygga. Men jag tyckte alla skötte sig riktigt bra och tog egna initiativ. Jättekul att det var 2 nya med oxå! =)
Sen hade jag planerat in lite styrka oxå men vi körde på med bygg och folk på olika positioner så vi kör extra styrka nästa gång ist;)
Dom ska få fylla i en enkät nästa träning jag träffar dom (jag ska bort en vecka, yei!), där dom bla ska få skriva upp vad dom har för personliga mål denna termin.

Mina mål är iaf:
* Att alltid ha välplanerade och varierade träningar
* Att ha delmål under terminen, en plan att gå efter så alla utvecklas
* Att klara avancerad-utbildningen
* Att bli bättre i gymnastik
* Kunna stå på händer 10 sek! ;)

Världens bästa lag! <3
Peppa!!!!!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0