Im sexy and I know it!

Jag kommer iaf vara det snart om jag fortsätter i denna takt med träningen ;)

Körde inte så hårt men körde dubbla pass. Körde först ett Zumbapass vilket inte blev så jobbigt eftersom det var första gången och det var inte helt lätt att hänga med i koreografin, hehe. Och sen efteråt så var det ett MRLpass så då stannade jag på det, men jag tog faktiskt inte i allt vad jag kunde av vissa fysiska problem. Men dom ska jag reda ut och fixa så jag kan kick ass snart! Men kul var det. Zumban var oxå kul, särskilt då jag faktiskt hängde med och kunda shaka loss ordentligt;)
Det är så kul att träna och tokskönt! Och i morgon är det dubbla cheerträningar och då ska vi köra stenhårt!


Ps. Malin, jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg snart.

Kommentarer
Postat av: malin

om du har cheer träning i morgon så kanske du kan ta några bilder..fråga henne om hon har når tips?..om hon kommer.// Malin

2012-04-10 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0