Just my luck.

Så jävla typiskt. Fick mail om att utomhusskyttet ska börja nästa vecka och vilka dagar, jo måndag och onsdag! Vilken tid undrar ni nu säkert. Jo kl 18! Skit! Varför ska allt vara samma dagar!!!?? Har missat en massa skytte under hela vintern för att jag inte har hunnit eftersom vi har cheerträning på onsdagar och skyttet har varit, ja just det, på onsdagar. Har varit med nån gång men det är så trist att behöva gå tidigare, dessutom har man max hunnit med 2 vändor. Pistolen hinner ju inte ens bli varm.

Nu ser det ut som så:
Måndag stunt 18-20, cheer 20-22, skytte 18-21 = Går inte ihop.
Onsdag cheer 20-22, skytte 18-21, kanske hinner vara med 1,5 timme på skyttet = egentligen 1 timme (det ska lixom plockas fram saker att skjutas på oxå...)

Nu är det inte så att jag är bitter över att jag tränar cheerleading men jag tycker att det är förbannat kul att skjuta och jag vill börja tävla! Vilket innebär en hel del träning, nog för att jag är en naturbegåvning och grym på det, men ändå, träna måste man! Så ibland kan jag bli liiiite störd på att cheeren tar så mycket tid och energi av mig som jag skulle kunna lägga på skyttet ist som jag aldrig blir irriterad över eller less på. Det är bara 100% awesome & fun heile tia!

Sikta, skjut!

Rekyl...

Ready for next...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0