Mör.

Idag har varit en svinkul dag. Vi har haft närkamp och lärt oss knuffa bort folk, skydda oss mot slag, sparkar och knivattacker. Vi har fått puckla på varann och brottat ner varann på backen. Vi har fått träna på att använda batong och jag har blivit påpucklad själv. Kommer att va skitstel i morgon och säkert ha träningsvärk. Vi har använt oss av tandskydd och suspensoar, kändes jäkligt wierd, båda delarna. Med suspen var det sjukt skumt att gå innan man vande sig och jag kommer att ha blåmärken på insidan låren, och tandskyddet bara sluddra och dreggla man med, haha!
Vi använde oss av mitsar men ändå gjorde det rätt ont ibland när man blev slagen eller sparkad på, framför allt när min ena instruktör drog till mig med batongen allt vad han hade, hehe. Men det var väldigt bra för all aggression att själv få drämma till någon om och om igen med batong tills mjölksyran slog till ;)

I morgon ska vi fortsätta med närkampen på förmiddagen, längtar! Är ännu mer sugen på att börja träna kampsport när jag kommer hem nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0