Nattuggla.

Har nu suttit uppe hela natten och pluggat, jajamen, kom hem ca 22.30, fikade lite och sen har jag pluggat, som jag sa, satans samhälle att ta tid! Nu är kl 05.15 och jag ska ändå upp typ 6.30 så det är ingen idé att gå och lägga sig. Har nu lämnat in allt som har med samhälle att göra så nu ska jag läsa i samhälleboken ist, har ju en massa sidor jag ska läsa varje dag och igår (fast läs måndag) så läste jag bara hälften, så nu har jag alltså halva mån plus hela tis att ta ikapp. Lika bra att ta ikapp allt nu när jag ändå är igång.
Solen har gått upp och jag är hungrig, hundarna slumrar. Kanske dags för frulle. Synd jag inte gillar kaffe, för det luktar så himla gott och känns sådär mysigt och hemtrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0