Cheercamp!!!!!!!!!!!

Är så sjukt taggad över cheercamp!!! Jag och 4 till ur laget åker till Borås på läger onsdag natt, cheer 24/7 från torsdag kväll till söndag kväll! Woop woop! Ska bila till Nyköping och hoppa på en cheerbuss där, ska bli så kul!!!
Ska bli så himla roligt (och sjukt skönt) att bara få va cheerleader! Och inte coach. Nog för att jag ska på coachclinics men ändå ;)
Jag hoppas att jag kommer att lära mig en massa bra tekniker dels för mig själv och min träning men även att kunna lära ut bättre!
Helena har gjort grymma rosetter som vi ska ha på oss på lördagen då det är Crazy Beach Day!
 
Jag är på så sjukt bra humör idag! Försov mig i morse, hade ställt kl på 7 för att jag skulle upp och göra ett prov, vaknade och tänkte att va skönt, kl har inte ringt, kan somna om, men tog en titt på klockan ändå och 9.50 var den! Panik! Flög upp ur sängen och in i duschen, ut med Zorba och Baileyz i hundgården (thank god för hundgård vid stress) Nike och Kajsa fick hänga med och så full fart till stan och cheerträning. Dom tränar ju för en uppvisning och nu börjar vi bli klar med rutinerna, ska bara komma på lite bra byggen oxå och hitta music, sen är det bara att nöta nöta.
Var svinstressad hela fm och början ev em, efter träningen burnade jag iväg med några viktiga papper, åkte och handla mat, svischa hem och käka, mamma och hennes kompis Maggan titta förbi och titta när jag åt ;) Sen blev jag lugn, vet inte varför för jag har SVINMKT kvar me skolan, det är sista veckan och jag kommer inte kunna plugga torsdag och fredag och inget i helgen heller för den delen. Och söndag natt/måndag morgon spenderas med bilkörning...
Men nu ska jag åka och hämta bilen vi ska ha till Borås, sen ska jag åka och hämta en luftmadrass och sen ska jag jobba en sväng och SEN ska jag hem och plugga, ta den tid det tar helt enkelt. NÄR ska jag lära mig att INTE skjuta upp saker?????
Kanske i morgon? Kankse när jag fyller 30, kanske aldrig? Who knows.
 
Ps. När jag kommer hem från campet räknar jag med att kunna hoppa mkt snyggare pike plus att även kunna landa ;) Ska även kunna hjulning (snygga!) rondat, handvolt och toetouch, så det så!
Typ Pike ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0