Mys.

Det var riktigt trevligt hos Nina och Daniel. Jag fick god mat, god efterrätt och trevligt sällskap, dessutom både skjuts dit och hem. Bilskrället starta ju inte. Stendöd... Roligaste är att min egen bil står utan batteri och jag skulle få låna Andreas bil för att kunna ta mig någonstans utan att behöva cykla jämt vilket inte är så kul när det konstant regnar hela tiden denna sommar, plus att jag fortfarande är förkyld och det är svindrygt att cykla med 4 hundar och storhandla...  men eftersom han lånat ut sin fina Audi så har han för tillfället fått en skruttig gammal bil istället, det är ägaren till skruttbilen som lånat Andreas bil vilket gör att jag nu åker skruttbil. Och batteriet har alltså dött i skruttbilen. Och min cykel är i stan. Strandsatt i byn... Ironiskt.
Men men. Tur man har snälla vänner! Och jävligt snällt av Andreas att låna ut sin (och den andres) bil men jävligt tråkigt att den då dör.... Jag ska inte ha bil tydligen...
En liten bild på Nina och Sally.
 
Nu ska jag hoppa i säng och krypa ner under täcket med alla fyra hundar, men först lite nässpray och hostmedicin!
 
Hehe, lilla Bailarn idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0