Volleyboll.

Till slut tog jag mig in, gänget var på Max så jag for dit, och såklart starta ju inte bilen när vi skulle därifrån men det visste jag ju så jag hade kablar med. Fick hjälp av Lina att starta den men sen när jag kör ut från parkeringen så kommer det en jävla kärring (ursäkta språket) men hon backar ut när jag kommer åkandes vilket betyder att jag måste stanna och lägga i backen för att inte bli mos och då dör biljäveln! Vrålade nåt olämpligt (då mitt humör inte är det bästa, varken för tillfället eller i övrigt, kanske man har en gnutta italienare i sig??), glömde att jag hade fönstret öppet så alla som satt på uteserveringen hörde mig... Oops.
2 killar som satt och käka med sina fruar o barn kom för att hjälpa till och provade att knuffa igång den men icke! (Sa till dom innan att det inte skulle gå) Fick ringa tillbaka Lina som hade hunnit en bit... Kabla om... Sen for vi till Minnesgärde där det blåste och var kallt, satt där en stund tills volleybollplanen blev ledig. Solen sprack upp och vi spela typ en timme, askul!
Mitt dåliga humör försvann iaf till slut! :D
Helenas kille fick komma ner och kabla igång den när jag skulle hem... Crapcar!
I morgon är det jag som springer ner till skroten och köper ett nytt batteri, byter till sommardäck, besiktar min bil och KÖR min EGEN bil!
Egobild i solen!
My fellow cocheerleaders in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0