Äntligen!!!

Har nu gruvat mig och skjutit upp dessa skolarbeten men nu är jag klar! Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir godkänt, allt hitills har varit godkänt. Känns som ena av dessa kanske inte blev så bra dock :S
Jag är svintrött och klockan är 03.25. Dags att sova kanske... I morgon börjar Svenska B, ser inte fram emot den :P

Idag var jag och Bailarn på agility, det gick rätt bra. Sen ställde jag in träningen, ändå knappt nå folk som kunde va med, ingen idé och stå nere i källaren på Golds och uggla då, så då blev det en tripp till Badhusparken i finvädret, mkt nice. Riktigt skönt att va träningsfri oxå faktiskt.

Hade lite huvudvärk idag med, 4e dagen i rad. Kan inte vara hälsosamt det där...

Näe nu jävlar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0