Argh!

Har försökt att kolla på Glee via nätet en evighet nu men det bara buffrar. Trodde det hade fixat sig medan jag bakade bullar men icke! Så nu blir det en DVD ist, Bring it on #3 plus lunch/middag och till efterrätt, te och nybakta bullar. Så det så!

Ps. Önskar att jag kunde svära och skriva ut namn på alla satans idioter som finns och som jag är arg på. Men dels är jag inte så elak och sen är dom inte värda det! Försöker att ignorera att dom existerar, ist för att ödsla min dyrbara tid och energi på dom. Dock blir jag fly förbannad först när "det" händer, kan inte hjälpa det (vad det nu kan vara h*n gör) och känner för att åka hem till och hoppa på människan! Skulle jag dock aldrig göra så du som läser detta och inte känner mig behöver inte ringa polisen.
Det tråkiga är dock att när man tror sig blivit av med en eller ett par idioter, så man bara har bra människor omkring sig. Då förvandlas någon av dom bra till idioter! Hur är det möjligt!?
Är det så att man alltid måste ha åtminstonde 1 idiot nearby eller???
VAD F*N SITTER DET I??????????


Nog om detta. Nu ska jag mysa ner mig i soffan och käka.

Ps 2. JA! Jag gillar ordet dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0