Gaygala och nybakat.

Heja Anton Hysén!
Anton vann årets homo, bra jobbat tycker jag. Modigt att som fotbollsspelare "komma ut ur garderoben". Skönt oxå att han inte är så himla fjollig som visa bögar är. Jag förstår inte riktigt varför man måste va 10ggr tjejigare än en tjej om man är gay. Nu är ju inte alla det men det känns som om dom flesta är lite mera åt det hållet.
Nu menar jag inte att dom inte får vara det;)
Fick veta att Kajsa Bergqvist var gay oxå, hade jag ingen aning om. Hon kom dessutom ut för evigheter sen, hehe, här hänger man med;)
SnyggAnton.


Fick för mig att baka bröd så jag knåpade ihop några grahamsbullar så här på kvällskvisten. Husligt värre. Försökte sen ta en bild på mig i mitt asballa linne men jag ser ju bara sur ut, men whatever, linnet syns ju.
Mums. Hoppas jag.

Tiger♥

Kommentarer
Postat av: Linda O

Ja det där var ett väldigt fint linne ;)

2012-02-11 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0