Im bad!

Herregud vilken dålig dag det varit, att-göra-mässigt! Jag har inte gjort nåt som jag skulle! Eller jo, mitt närvaroprov för skolan, men thats it!!! Bad, bad, bad!
Jag skulle plugga och baka men har jag gjort det, näe! Är tokstressad nu över allt! Cheeren, baket, skolan m.m...

Ska iaf baka en liten sak innan jag går och lägger mig, eller så kliver jag upp tidigt och börjar i morgon bitti. Fast känner jag mig rätt så kommer jag sova till 11.30 och kl 12 ska jag vara på frösön och åka pulka med föreningen. Vi blir typ 5 st av 35 för att det kommer vara -25 och alla är sjuka... Men jag ska iaf åka ett åk! Sen dricka varm choklad på Tages, för i morgon är det ätardag. Tur, eftersom jag ska ha party och bjussa på massa onyttigt...

Näe! Nu: baka en paj, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0