Torsdag.

Jag har varit sämst på att blogga sista tiden. Och det har hänt en massa saker, både roliga och tråkiga, men jag har inte haft nån lust att skriva. Men nu kan jag skriva några ord=)
Jag och Veronica var på Citylife och käkade pannkakor idag. Det var gott men i efterhand så önskade jag att jag hade valt kött i stället. Känns som att jag har levt på en massa skräp sista tiden, typ bröd, bullar, tårta och så pannkakor. Dieten gick åt skogen igen. Men jag tar nya tag. På söndag ska jag börja följa mina dietpapper igen så det blir nån ordning, har inte mått nå bra sista tiden... 

Efter lunchen var jag på skolan i stan och bestämde att jag ska läsa Engelska A oxå. Hade tänkt validera upp den bara, men det visade sig att då fick man inget betyg och det är ju lixom det som är vitsen, att jag ska få ett fullständigt gymnasiebetyg. Men det var kul för jag fick prata engelska med läraren och hon tyckte att jag var duktig, "du har ju inga problem med att prata". Så nu har jag lånat hem 3 böcker varav en är Marian Keyes: Sushi for beginners =) Ska bli askul att läsa den!
När jag kom ut från skolan, skulle vänta på Veronica som skulle hämta upp mig så var det någon som tutade på mig. Det var Nick som jag jobbade med på Recall, han är från Kanada (men kan svenska) men då fick jag prata mer engelska, perfa! =) Han har förresten blivit pappa, grattis! :D

I morgon ska jag ta tåget till Åre med Bailarn, vi ska träffa Anna och Frasse som är där och hälsar på en kompis. Ska bli så kul!!! :D
Jag o Anna på Marma.

Vi i våra Lundhagsbyxor, hehe. Och resten av da gang!

Frasse o Baileyz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0