Dietdag 3.

Ja det här med att kliva upp i ottan för att hinna äta går sådär.
Men frulle har jag ätit som jag ska sen var jag ju ute och åkte skidor med Felicia och hundarna, efter det så blev jag ashungrig så då åt jag mackor, en mjuk och en hård med pyttelite smör på och te (utan socker och mjölk) sen åt jag en till hård utan smör. 
Vi kollade på en draghundsfilm efter skidåkningen, det var bra och sorglig. Eight below hette den, två hundar dog. Usch!
Efter filmen så åkte jag och hundarna hem på skidor i mörkret, hade en kass pannlampa så den gjorde varken till eller från, dock syns man ju bättre om det kommer bilar.
Och shit vad det snöar! Det har snöat hela natten och dagen så det är sjukt mkt snö överallt. Gick knappt att åka skidor idag, blev mest att vi pulsade fram i djupsnön. Går typ till ryggen på hundarna. Och på vägen hem var det oplogat på vägen så det var lite tungt åt dogsen.
När jag kom hem var kl mkt, så då slog jag ihop lunchen och middagen, eftersom jag hade ätit mackor så åker kolhydraterna bort en måltid men ikväll tog jag bort dom helt (glömde dom och kom på det när jag lagat klart) men jag åt iaf älgfärs med wokisar och en halv avokado. Tror det blev ok iaf...
Sen eftersom jag inte druckit nån drink så slog jag ihop dom med. Så nu ska jag bara äta keso och ta en sista drink så är dagen avklarad.
I morgon ska jag göra köttfärslimpa tror jag.
Tokkryddad älgfärs med tokgoda sparrisar!

Kommentarer
Postat av: Linda O

Eight below är så bra!

Den har jag :)

2012-01-05 @ 11:26:26
URL: http://bara-linda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0