Dietdag 7.

Frulle: Gröt, ägg, bröd och en liten drink.
Lunch/middag: Kyckling, pasta, green stuff.


Efter promenaden så var vi med Andreas pappa på Tages och fikade, eller rättare sagt dom fikade (wienerbröd och buddastubbe, mina favvisar...) och jag drack te och knaprade på en hårdbrömacka utan smör, sjukt tråkigt!!!
Och nu sitter Andreas den jäkeln och äter godis och glasstårta... Dessutom har han mulat bullar febrilt hela helgen. Stackars mig...
Proteindrinkar är goda, dom är det! Kyckling varje dag är gott, det är det! Bullar, chips och choklad, det är äckligt, det är det!       eller.....

Kommentarer
Postat av: Linda O

Du är sark som står emot, jag vet hur jobbigt det är när en man bor med inte är inne på samma spår... Men de är värt det i slutändan :)

2012-01-09 @ 22:17:48
URL: http://bara-linda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0