Dietdag 8.

Idag åt jag frukost som jag skulle plus att jag drack shaken som jag skulle, sen blev lunchen rester och då var det för lite kött och nog för lite wookisar oxå, inga kolisar.
Slog ihop dom resterande 2 shakarna.
Till middag fanns det ingenting att äta och det upptäckte jag strax efter kl 18 och vi skulle åka till stan kl 19. Fick lite panik och tänkte nästan ringa Jonny och fråga va fasen som var bäst att fuskäta av det som fanns tillgängligt vilket var typ bara sånt jag inte får äta typ köpta köttbullar, korv, ägg osv... Men hittade en skvätt älgfärs dock 30 gram för lite, sen gjorde jag en dubbel sats av pasta eftersom jag inte åt nå sånt till lunch och så kastade jag in zucchini och fan vad äckligt det blev.
Äckelmiddag.


Till kvällen har jag ätit 3 hårdbrömackor, 2 me keso o tomat o en me ägg :S

Är fortfarande yr och mår halvilla av dessa helvetiska kullerbyttor. Jag verkligen ogillar dom skarpt, framför allt bakåtkullerbyttor...

Nu: te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0