Fredagkväll.

Sitter och funderar på om jag ska åka till stan och umgås lite med mina vänner... Kan ju vara trevligt. Har ju nästan gjort klart alla att-göra-grejer på listan, känns sjukt skönt. Ska nog bara skriva klart det sista till anmälan för tävlingen så jag slipper fundera på det. Måste iof göra spotterskissen oxå men det bör gå fort...

I morgon har jag utsläppet i stallet. Drygt när man ligger i sin varma säng men när man väl klivit upp är det mysigt i stallet på mornarna, blir dock så sjukt hästsugen när jag är i stallet, vill ha en egen! One day...

Hoppas på finväder och lagomt kallt för sen tänkte jag åka på en långtur med hundarna, ta med lite fika kanske, nån som vill hänka? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0