Green and gold.

Jag hittade en massa kläder idag. Provade lite saker som jag normalt inte skulle prova men jag hittade faktiskt lite roliga saker, bla en knallrosa topp med glitter och ett grönt glansigt linne med guld, ascoolt. Har aldrig ägt en sån modell för jag brukar inte tycka om dom men det var så coolt och kostade bara en 50lapp, perfa!
Och det bästa av allt var att jag hittade ett par baggyjeans!!! Mina gamla är trasiga sen långt tillbaka men dom är så sköna så jag kan inte kasta dom, men nu har jag ett par nya som är hela :D
Dagens bästa köp/kap måste ha varit min klänning som jag ska ha i morgon på kickoffen. Provade den i storlek M och den va lite stor, kollade även priset och den kostade 600kr och det hade jag ingen lust att betala för en liten klänning som inte satt helt bra. Men sen så hittade Marina en till i en mindre storlek som dessutom hade en röd lapp på sig. Provade den och den var asbra och det visade sig att den var på rea och den kostade 149kr! Wihooo!!! :D Dom hade missat att sätta en realapp på den andra så hade inte Marina varit med så har jag bara hängt tillbaka den och missat värsta kapet!
Mina nya färglada linnen.


I morgon blir det kickoff i Åre med Golds. På Tott hotell. :D Förra året hade man det lyxigt, var i ägarens svit ute på taket i en jacuzzi med utsikt över hela Åre med massa roliga människor. Inte fy skam!
Bubbel 2011. Repris 2012, det återstår att se!

Pulkarace!


Det ska bli kul att se vad dom har hittat på för tok till denna gång=)

Nu ska jag ta lite nässpray och hoppa i säng, tåget går 7.20.

Kommentarer
Postat av: Anna

GRÖNT OCH GULD!!!! <3 <3 <3 FIINT :D Jag villse dom på! Och klänningen!!

2012-01-28 @ 19:54:57
URL: http://annas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0