Mary Kay.

Ikväll var jag till Pernilla på Mary May-kväll. Det var trevligt, roligt att testa en massa produkter och ögonskuggor=) Kanske man ska börja sälja;)
Älskar ögonskuggor:D Färgerna syns såklart inte lika bra på kort...


Andreas var ledig idag och dessutom sjuk så han köpte fika, så blev det lite lyx så här på tisdagen, dessutom min favvo: Buddatstubbe! Galet gott, jag slängde dit en halv banan oxå för att få en riktigt kaloribomb:P
Hos Pernilla bjöds det oxå på fika så där åt jag en bullelängdgrej och en halv muffin, muffinsen var totalt onödig. Jag vet att jag inte gillar dom men fick för mig att jag kanske gjorde det, men näe, inte idag heller. Bra att veta till nästa gång såna dyker upp;)
Eftersom jag ätit mkt fika idag så blev det inte så mkt mer denna dag, förutom frullen, en äcklig snustorr kyckling till lunch och till kvällsfika 2 mackor med skinka och gurka, dom var smaskens! Man får inte överskrida kalorimängden. Då får man prioritera serru. En rätt dålig prioritering att välja fika framför mat dock.
Budda-asgod-stubbe!

Mumsmackor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0