Mumma!

Dagens frulle: Milkshake på gröten igen med hemmagjorda rörörda lingon;)


Det är konstigt det här med frukost egentligen. Snackade med Jonny om det igår. Frukost kan man äta samma sak 7 dar i veckan utan att bli less, men lunch och middag, det vill man knappt äta samma sak 2 dar i rad. Wierd.

Har fortfarande ont i nacken, kunde inte vända mig ordentligt i sängen i morse. Kan inte vrida huvudet åt vänster så när jag körde bil till stallet i morse så fick jag vrida hela kroppen ist för att bara vrida huvet, sjukt störigt! Lägga på täcken på hästarna var ju oxå lite halvt osmidigt. Tur det är snälla hästar. 

Sitter nu och kikar på Våra bästa år och resten av dagen ska jag nog pyssla med en massa måste-göra-saker. Ev åka skidor, om nacken går med på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0