AUA.

Igår for jag och hundarna till mamma i stugan, det var mysigt ända tills jag började få ont i huvudet. Det kom och gick en stund sen hängde sig skiten kvar och det gjorde ondare och ondare till slut dunkade det så jag trodde huvudet skulle dunka sönder. Det gjorde ont att tugga och prata och titta sig runt omkring. Sen började jag må illa som tusan och det slutade med att jag spydde som en gris, mamma hade inga tabletter hemma och jag hade inte med mig några så hon fick hjälpa mig att stoppa hundarna i bilen och lägga mig och sen fick hon fara typ 1 mil för att hämta alvedon hos en släkting. Tog alvedon när hon kom tillbaka och försökte sen somna, men halvfrös lite och varje gång jag frysskakade så dunkade det extra mycket... Somnade till slut iaf och sen vaknade jag vid halv tre en sväng och då var det borta...
Fy satan vad ont det gör alltså! Det var andra gången i hela mitt liv jag haft migränanfall, som jag antar att det var...
AUA= Aldrig åka nånstans Utan Alvedon igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0