Fucking feet! el var d feets :P

Testade en ny variant på tejpning idag eftersom jag tydligen behöver tejp både i hålfoten och på trampdynan nu igen. Gick lite mycket utan tejp både i England och igår... Drog en långis ist för två små. Det var kasst, först kunde jag inte sträcka ut hela foten så det stramade när jag gick... Sen fick jag likförbannat en blåsa. UNDER tejpen! WTF! Sanslöst... Nog för att jag sprang mer eller mindre i 90 minuter ikväll, brukar jag inte göra. Jaja, nästa gång, dubbeltejp.
Tejpfan.


Annars var det väldigt nice och springa i skogen, upp och ner för stigen och hoppandes över vattenpölar, sladdandes i leran ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är feet, åå vad jag lägntar. Har ni några fler träningar? //malin :)

2012-06-07 @ 11:51:49
Postat av: ninni

jenssan du borde prova om fivefingers skulle passa dej...kanske du skulle slippa tejpa dina fötter sen...värt ett försök! =)

saknar dej!!!

2012-06-08 @ 07:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0