Uppvisning på Östersunds Arena ;)

Mitt internet knäppar sig hela tiden så ibland går det skitbra att surfa och ibland (ofta) bara jävlas det, därför jag inte bloggat så mkt för varje gång så har det hängt sig eller inte gått att ladda upp bilder... Inte har det gått att mobilblogga heller för min telefon har dissat MMSfunktionen helt plötsligt...
 
Jaja, nu är jag här och idag hade vi uppvisning med gymnasterna på byggarbetsplatsen där Östersunds Arena kommer att stå färdig december 2013! :D  Vi hade supertur med vädret och det var riktigt roligt! Cider och kokosbollar från Rödöns Cocosbollar fick vi oxå ;)
Alla var jätteduktiga och glada. Cissi filmade oss så när Micke lagt upp filmen så kommer den upp här =)
Och i väntan på det så kommer det lite bilder på gymnasterna här.
Jag vill oxå kunna volta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0