Bu och bä.

Är fortfarande utan egen dator. Nåt i en uppdatering blev fel så webläsaren funkar inte som den ska... Allt annat funkar ju så jag kan iaf skriva mina arbeten på den som tur är, men ska jag in på internet så måste jag använda Andreas dator och då är det så drygt att blogga och lägga upp bider eftersom jag måste ha ett USB eller koppla in den externa hårddisken... Men jag tänkte faktiskt göra det nu och lägga in några bilder från när vi var i Åre på Holiday Club.
Abitiösa gänget tränade och badade;)


Dinner på Broken.


Vi kom upp rätt sent på onsdag kväll så då blev det bara lite fotbollstittande och sen mys på rummen. På torsdagen blev det som sagt bad och träning, riktigt nice. Middag på Broken, oxå nice, fast det känns som att man sitter hemma hos någon och käkar såsom dom inrett stället:P Sen drog vi tillbaka till hotellet och chillade, hade planer på att gå ut men jag och Andreas var helt döda. Kände oss som en pensionärpar på 85...
Fredag morgon spenderades med hotelfrulle (såklart även torsdagen) mycket nice. Bästa på hela dagen är frullen och när det dessutom finns hur mycket som helst att välja på och allt är färdigt att hugga in på och man behöver inte plocka in skiten efter sig, det är göttans!
När vi hade checkat ut for vi på chokladfabriken, ett måste när man är i Åre. Jag och Andreas for även in på Lundhags på vägen hem (Olle och Fatima stannade i stugan, chill!) och kikade. Jag är helt såld på en jacka och 2 par byxor där! Dom är sjukt snygga. Måste ha!!!

Tror aldrig jag varit i Åre så många gånger på så kort tid. Efter nyår har jag varit dit 4 ggr. Jag brukar aldrig va där, börjar känna mig hemmastadd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0