Svartsjöarna.

Idag var vi ju som ni kanske sett till Svartsjöarna. Det var supertrevligt, vi tog den längsta svängen, upp till våffelstugan. Solen strålade mest hela tiden och en termometer som hänger längs vägen (i solen) visade + 10! När jag åkte hemifrån var det -4 i skuggan. Superfin dag verkligen =)
På vägen mot våffelstugan, fint i skogen.

På sjön =)

Inte så mkt snö som man tror det är, bara 80 cm.

Felicia har siktet mot våfflorna, dom är bakom den avlånga byggnaden mitt i bild, supermysigt ställe!

Mys på hög nivå!

Halvätet, precis som det ska va på bild ;) Eller hur M & M?? :P

Våffelstugan!
En tjej i juniorlaget, Karro, jobbade i stugan och sålde våfflor, kul=)

Vi åkte Långfilen. Gillar namnen :D

Step In finns ju inte längre, utan är ju Golds nu för tiden, så jag fixade till skylten med min snygga Goldsmössa!

Sara spanar över fjällen, man ser dom faktiskt på bild, kors i taket.

Här var vi tvungen att åka upp till vindskyddet bara för att få åka ner för backen. Barnasinnet kvar, check!

Bild från bilden över stan, syns sisådär...


Det har varit en jättehärlig dag med härliga männsikor, fint väder, goda våfflor och 2 svettiga mil på skidor. Vi hann även med en fikatur i Badhusparken innan solen gick ner.
Sen drog jag till gymmet och körde lite axlar och armar. Mkt skönt. Skakade och orkade knappt lyfta flaskan när jag skulle dricka vatten sen, gött!
Jag och Andreas hann med en tur till Idde o Dessan oxå på kvällskvisten, mkt trevligt =)

I morgon blir det 2 el 3 timmars cheer, sen funderar jag på att gå på en body attackpass, får se om jag ids stanna och uggla i stan ett par timmar mellan cheeren o passet...

Nu ska jag faktiskt sova... kvart i tolv... en lördag! :S Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0