Good and bad.

Den här dagen har varit både kaos och bra...
Det började med att Bailayz drog från gården i fm, han drar aldrig så jag fattar verkligen inte varför han drog. Vi fick ju ut och leta han då men han fanns ju ingenstans. Vi åkte genom byn, pratade med folk, ropade som galningar men ingen Bailare. Jag ringde polisen utifall någon skulle hitta han och ringa dit. Till slut var jag tvungen att åka eftersom vi hade uppvisning med Funkykidz. Andreas fick va kvar hemma. . Mitt i allt ringer Lina och säger att hallen är bokad för basketmatch så hon står med 10 ungar och har ingenstans att va :S Sen ringer killen i receptionen och berättar att en pappa har blivit helt vansinnig över att ha åkt så långt med sin dotter för att sen behöva åka hem på en gång, han ringde bara för att förbereda mig för att han kanske skulle ringa mig. Riktigt arg hade han varit. Perfekt tänkte jag, han kommer säkert snart ringa.... Men det gjorde han inte.
Sen ringde Eva, shit, dom var ju oxå utan hall såklart... Men dom hittade iaf en tom hall att vara i. Tur! Sen kom jag iaf till kidzen och dom frågade om jag hade hittat min hund. Sen började dom med sin brutala barngrej :P
Barn nr 1: -Min morfar hade en hund som smet från gården, den blev påkörd av grannen och dog".
Barn nr 2: -Har ni skog där du bor?
Jag: Ja.
B2: Finns det vargar där?
Jag: Näe, men björnar.
B2: "Liten tystnad" Han kommer nog att dö.
Barn nr 3: Tror du han kommer att svälta ihjäl i skogen?
Seriöst barn. Have some mercy!

Men sen har resten av dagen varit bra. Kidzen var grymma på scenen! Och så himla gulliga. Blev sen bjuden på middag med Andreas hos Idde o Dessan, mkt trevligt. Hade med mig massa ballonger till barnen, hehe;) Sen har jag kollat på romantisk film, woop woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0