Samhälle.

Yei!!!!!!!!!! Jag är klar med min samhällekurs! Jag fick godkänt. Det var vad jag hade förväntat mig med tanke på hur lite tid jag har lagt ner på det. Ett tag var jag förvånad över att jag ens skulle få godkänt för jag tyckte att jag inte fattade någonting. Fascinerande det där, jag tror att jag inte förstår och skriver bra uppgifter och sen när jag får tillbaka dom så har jag visst fattat och skrivit jättebra. Woop woop!
Så himla skönt!
Nu är det bara ett litet muntlig redovisning i Sv B som jag ligger efter med sen är alla kurserna avklarade förutom dom två som går just nu =) Och där har jag kommit ikapp helt med naturkunskapen så det är bara religionen jag måste jobba ikapp denna vecka så är jag sen i fas, nice!!!

Nu ska jag fortsätta plugga, det känns så mycket lättare nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0