Orkar inge mer!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :S
Jag pallar snart inte mer! Jag har tagit på mig föööör mkt, igen! Jag blir knäpp. Vet inte varför jag ska ta på mig allt jämt. Men från och med nästa vecka ska jag försöka lugna ner mig lite...
Ligger sjukt efter i skolan och har fullt upp hela veckan..
 
Onsdag: rekrytering på Wargen 10.30-13, rekrytering på skidskytte 16-20, cheerträning 20-22, bevakning på skidskytte 00-06.
Torsdag: rekrytering på Wargen 10.30-13, rekrytering skidskytte 16-20, cheerträning 20-22, bevakning på skidskytte 00-06...
Fredag: jobb ca 17-21.
Lördag: rekrytering på skidskytte 11.30-17.
Söndag: rekrytering på skidskytte 10.30-16.
Så ska man hinna med hundarna, plugget, planera om rutinen då folk börjar och slutar fan hela tiden, sen har jag en massa annat och tänka på oxå som en massa privata bekymmer i mitt liv och andras oxå... Lucky me!
 
Crash into the wall, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0