Träning.

Jag hittade äntligen mitt block där koreograferna skrivit upp vår rutin! Yei!!! Som jag har letat och haft ångest över att det varit borta! Nu har jag ju äntligen koll på vad vi gör :P
Dagens träning har varit ganska bra, vi har byggt såklart och även kört rutinen, det börjar ta sig, nu är det tokträning nästa vecka på rutin inför julshowen den 25 Nov!
Körde även en ny pyrre som vi ska köra på julshowen, roligt! :D
Yei!




 
Åker till Stockholm i morgon natt för förbundsmöte (cheer) i helgen och sen på söndag kväll tänkte jag åka och kolla på Eagles träning :D Och efter det dra till Nyköping till Anna och Oscar, wei! Men det innebär att jag missar träningen på måndag och onsdag men på torsdag då jäklar ska jag va med. Sen tänkte jag faktiskt börja vara med på träningarna, är så trist att bara titta på och jag känner hur jag blir tjockare och tjockare för varje dag... Inte bra! Särskilt inte eftersom jag ska ha fram ett sexpack på magen snart ;)
Näe nu ska jag dricka lite te och stretcha, ska ju komma ner i spagat innan jul ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0