Cheer!

Wei! Idag var en bra dag och en awesome kväll. Jag vill tävla! Kommer sluta med att jag hoppar in iaf...
Cathrine, Micke, Andreas och faktiskt Eva kom till träningen idag (Eva bor ju i Borås nu för tiden). Vi byggde lite och det gick sådär, skulle köra tictoc och vi satte den några ggr men mest gick det fel och en gång fick jag Cathrine över mig på axeln på nå vis så det knaka till bak vid höger skuldra nånstans. Är lite stel men det får man ta, kul var det iaf. Körd lib oxå (full) och det gick bra =)
Ps. Jag blir så arg när det går dåligt!!!

På kvällen har jag, Helena, Melissa och Mikaela varit på Hoggars och käkat planka, mums! Sen var vi på Paus och drack latte, mums igen!
Dom är störtsköna dom där två och jag är astaggad inför kommande träningar, har en massa idéer! :D

Men nu blur det sängen så jag orkar upp. Måste kanske hämta en massa folk i morgon för att dom inte tar sig till träningarna och dom SKA komma. Inte mitt problem egentligen men det blir ju som lite det iaf om dom inte kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0