Inte en lugn stund...

Kollade i almanackan hur närmsta veckorna ser ut och jag kan bara konstatera att det är tur man inte har familj och heltidsjobb! Bara helgerna är/har varit ju galet uppbokade... Var tvungen att kolla igenom året, blev ju nyfiken för det känns som jag flängt runt hela året! Och jag har nog aldrig någonsin rest så mycket som jag gjort i år. Både långre och kortare resor.
 
Och nu har jag inte skrivit in allt vi har gjort här hemma, som agilitytävlingar, militärövningar, mammas stuga, cheerträffar osv...
 
2102:
v 4 Kick off med Golds i Åre
v 7 Var till Åre och träffade Anna som var upp från Nyköping
v 10 Skellefteå, tävlade DM
v 11 Var i Åre igen, denna gång med Andreas, Fatima och Olle
v 12 Var till Sundsvall tor på fredagen och Sollefteå tor på lördagen
v 17 Skyddsvaktutbildning Arvidsjaur (under veckan iof)
v 19 KFÖ hemma
v 21 Tävlade RM i Borås
v 22 Under hela veckan: Hälsade på Peter i Göteborg, hängde en dag i Sthlm me Ninni och for sen till England för och träffa mitt K-gang =)
v 26-28 Var på Marma, Gävle
v 29 Järpen rekrytering till FM
v 30 Fäviken -"-
v 32 Summer Cheer Camp i Borås
v 33 Skyttetävlning i Boden med FM
v 34 Arvidsjaur, jaga holländare med Baileyz, Malin o Simpan
v 38 Gymnastikutbildning i Sollefteå
v 39 Cheercamp i Luleå
v 40 Gymnastikläger i Sundsvall
v 41 Lydnadstävling hemma
v 42 Koreografiläger hemma
v 43 Gymnastikutbildning Uppsala
v 44 Förbundsmöte med cheerförbundet i Stockholm
v 45 SÖF I Boden
 
 Man blir ju snurrig av allt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0