Muuu!

Satan i gatan vad jag var trött i morse :S Dessutom var det frost ute så jag fick skrapa rutorna, - 2 var det, brrr!
Idag körde jag helt själv i laggårn och det gick skitbra me allt i början sen efter att jag hade mjölkat några kor och , kommit igång och tyckte jag var grym ;) då hände det nåt så maskinen slutade aldrig mjölka :S Fick man ringa Anton så fick han komma och hjälpa mig, hade missat att trycka in en knapp. Suck... Fattar inte hur den kunde börja och va normal och sen bara kajka ihop... Dessa apparater! Min värsta mardröm med detta jobb är att lyckas paja en hel tank med mjölk av nån anledning. Jag hoppas verkligen inte det händer! Många många pengar i den tanken...

Nu är jag iaf hemma och har duschat, ätit lunch och fixat lite cheerstuff. Kollar på tv nu och ska hämta en kopp te och en liten macka och kura ner mig i soffan under en filt. Är så frusen. Det blir nice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0