Pyjamasparty!

Sitter hos Helena och kollar på cheerdräkter och taggar tävling! =)
 
Campet var bra, tränarna super! Det bästa var att dom gick igenom en massa hopp och hoppteknik, som jag saknade på förra campet. Det var superkul oxå att få snacka med en som jobbar med cheer på heltid =) Jay är min nya idol;) Jag fick en massa tips av honom och han hade en massa bra saker att berätta. Längtar till nästa år!
Vi har börjat köra fulldowns med Jennifer och 360 med Isabelle. Det är så roligt! Fick dock en liten fläskläpp i en av fullfångningarna och huvudet började tokdunka, men det gick över :P
En liten bild :P
Jamtland Cheer och coacherna!
 
Näe nu blir det fika och mys i soffan med Helena, vi har pyjamasparty ;) Ska färga hår, klippa mig, ansiktsmaska och måla naglarna;)
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0