Sova. vad är det?

I natt jobbade jag och Bailarn och det var väldigt lugnt, inte ett liv såg vi vilket iof var bra. Det var maskinutställning på skoterklubben så vi satt i skoterklubbhuset och hade koll utifall det skulle dyka upp oväntat besök. Jag hann göra en massa plugg vilket var skitbra.
Jobbade 00-06, sen for jag hem, duscha, käkade och sov 30 minuter innan kl ringde och jag skulle upp och iväg på en grej. Sen passade jag på att uträtta några ärenden i stan vilket oxå var skitbra för det var saker jag skulle gjort för längesen!
Sen har dagen bara rullat på, hämtade våra koreografer Melissa och Mikaela och vi åt lunch på City Life, sen var vi hem till mig och vips så var det träningsdags. Körde 18-22. Är lagomt trött nu, har ätit middag och måste bara göra en kopp te. Sen ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0