Mmmmm!

NU är jag klar med ALLA uppgifter på den pedagogiska ledarskapskursen och det känns så jävla gött! I morgon börjar jag läsa Engelska 6, ska bli svinkul! Ska åka på bibblan och låna lite böcker och lämna tillbaka ped led boken :D
Jag kommer sova så himla gott i natt, eller det blir ju nu på morgonen och en stund under dagen. Men det ska bli så skönt att hoppa i säng! Ska bara ta en varm dusch först. Perfekt och bo på landet, inga grannar som gnäller för att man duschar mitt i natten ;)
Jag trodde inte jag skulle palla sitta upp för jag har varit så sjukt trött hela dagen, somna 5 i morse och kl ringde 9 :S Sen har jag varit som en liten zoombie hela dagen. Astrött på skyttet, eller där piggna jag ju till så fort jag börja skjuta iof. Men sen på ponnytravet var jag svintrött, ögonen sved och jag gäspa som en tok. Sen efter travet hade jag ju bestämt träff med några ur föreningen på Paus (var ju dumt med tanke på att jag hade 5 timmars prov att göra, men det är ju som nice att umgås oxå) så då satt vi där mellan 17-19 då dom stängde, sen stod vi utanför typ en timme och fortsatte snacka :P Var även på affären efteråt så jag var ju inte hemma förän typ 21 och sen skulle jag käka och så fastna jag lite på fejjan, så 23.30 började jag med proven. Sååå typiskt mig!
Men nu är jag klar!!!
 
Pics from the racetrack.

Tlötta vovvar.
 
 
Ps. Hände en sak när vi satt på Paus som jag ska berätta om senare. Har iaf tjänat ihop en massa pluspoäng till mitt medmänniskakonto efter dagens insats!
 
Stay tuned for the next episod of Jenzanobaileyz! 

Kommentarer
Postat av: malin

Snälla fixa det idag :) //malin

2012-09-17 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0