Rutiner.

Jag har såna fina rutiner som jag följer just nu. Dom börjar typ 23.00 då det är fika framför NCIS, sen är det Sex and the city, Jims värld och sist men inte minst Brottskod försvunnen till kl 02.00, sen ugglar jag på med inget vettigt alls och lägger mig mellan 3 och 4. HELT VÄRDELÖST eftersom jag då sover way to long dagen efter och blir förbannad på mig själv OCH alla andra...
 
Pink och Miley har oxå rakat hår. Bara så ni vet!
Pink, Miley Cyrus
 
Hade varit roligare om man hade nån polare som oxå var nattmänniska...

Kommentarer
Postat av: cicci

miley cyrus är helt sjukt awasome! och sjukt snyygg i sitt nya hår. jag är så glad att hon ska gifta sig med Liam :) vissaa tycker att hon är för ung men jag tycker att det är hennes val.. och jag är super glad för henne!!

2012-09-15 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0