Level Up!

Hittade en skitbra blogg idag! Det är en tjej som börjat träna och gått ner massor i vikt. Hon är väldigt inspirerande så henne ska jag följa! =) Norpade en bild från hennes blogg då jag tyckte hon längst ner till höger hade sjukt snygg rumpa och lår! Vilken motivation! Man vill ju bara studsa upp ur soffan och köra squats ;)
Bloggen jag hittade heter iaf Level Up. Klicka på länken och spana in =)
Awesome!
Jag har ju ett tag kvar innan jag ser ut som hon... 
Men vänta ni bara! ;) Jag ska kick ass med träningen från och med i morgon. Nu kör vi! Back to FF-life igen! Woop woop!
Dagens/veckans/månadens låt. Var ett tag sen jag hade nån låt här...
Men denna är så sjukt bra. Jag älskar den! Jag blir iaf astaggad av den!
Push play! That´s what I´m gonna do now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0