Vårruset 2013.

I måndags var det Vårruset för första gången i Östersund. Jag och Baileyz var där och rekryterade och sen var jag med och sprang. Det blev en bra kväll. Blåste lite kallt emellanåt men solen tittade fram så det blev en trevlig picknick :)
Julia, Nina, Fatima, jag och Helena (och Bellan som inte är med på bild) sprang för Jamtland Cheer. El jag sprang med en jacka från försvaret för att göra lite reklam men hade iaf cheerpannbandet ;)
 

Vårt tält.

Mycket folk blev det.

Konferansier: Blossom Tainton. Som tyckte Baileyz var en "vacker chokladfärgad labbe". Och det är han ju ♥
Picknickmys!

Obligatoriska cheerposer ;)
Fatima gjorde en fin macka åt mig ;)
När jag kollade på bilderna jag tog över folkmassan och vårt FMtält upptäckte jag nåt kul när jag zoomade in. Hahahaha!! Helena i ett nötskal ;)
 

Tidigare på dagen hade jag möte med Republicans där vi diskuterade ett närmare samarbete och det var ett väldigt givande möte. Det kommer bli grymt!!! Vi har en massa idéer och jag ser verkligen fram emot säsongen 13/14!

Från matchen 1/6 där Reps vann med 56-0 =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0