Dag 6, fredag.

Ojojoj. Idag sov jag svinlänge. Jävligt dåligt!!! Sen åt jag inte direkt när jag vaknade heller utan det gick väl nån timme. Hade precis satt mig ned med frukosten, fil och müsli, tagit mån tugga då jag insåg att jag började mitt MRLpass kl 16 och inte 17 :S Var till att ställa bort tallriken och lubba till bilen, för att köra för fort för att hinna. Inte bra alls. Körde ett ganska hårt pass och stannade även på body balance passet efteråt. Kom hem vid sju kanske och åt klart frukosten då. Lagade sen middag (plus lådor) som jag åt senare och sen blev det ett mellanmål typ mitt i natten. Awesomeligt dåligt!!!
Sen har jag pratat i tele me en gammal kompis så nu är kl 4.20. Time to sleep för längesen!
Lite bilder as usual.
Jobba rosa idag :P

Räk- och kräftfylld lax med wok och chilikesoris, mums!
 
Ps. Fatima var på mitt pass och tyckte både jag och passet var awesome, yei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0